DIPUTACIO DE TARRAGONA. Subvenció protecció de la salut pública per alc ontrol sanitari de l'aigua de consum humà, l'aigua de les piscines municipal i la legionel·la a les instal·lacions municipals. Exercici 2023.

20/02/2024

En data 10/08/2023 es va publicar a la web municipal i al mateix temps a les xarxes eAgora, que per part de Diputació de Tarragona ens havia estat atorgada una subvenció de protecció de la salut pública per al control sanitari de l'aigua del consum humà, l'aigua de les piscines municipals i la legionel·la a les instal·lacions municipals per l'exercici 2023.

Es van dur a terme les actuacions de neteja del dipòsit de 150 m3, analítiques de l'aigua potable i piscines a més de compra de productes químics per l'aigua potable i per les piscines.